kattens blandade forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Forum om katter och givetsvis även om andra djur
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in
Senaste ämnen
» Helge och vår Aoutomover ;)
Nytt Helge fnatt ! Emptylör nov 07, 2015 3:19 pm av bizmo

» NU har jag beställt Kycklingar
Nytt Helge fnatt ! Emptylör nov 07, 2015 3:17 pm av bizmo

» Bizmo
Nytt Helge fnatt ! Emptylör nov 07, 2015 3:35 am av Maria.W

» Kattlådan
Nytt Helge fnatt ! Emptymån nov 05, 2012 8:40 am av bizmo

» Amanda Todd
Nytt Helge fnatt ! Emptylör nov 03, 2012 12:13 am av texas

» lärarlöner
Nytt Helge fnatt ! Emptysön sep 02, 2012 10:27 am av bizmo

» Tovig katt
Nytt Helge fnatt ! Emptylör jul 07, 2012 2:26 am av Admin

» Vatten
Nytt Helge fnatt ! Emptytor maj 24, 2012 11:15 pm av texas

» Udda tidningsrubriker
Nytt Helge fnatt ! Emptytor maj 24, 2012 9:46 pm av bizmo

Forum
Facebook
Dela

 

 Nytt Helge fnatt !

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Maria.W

Maria.W


Antal inlägg : 385
Join date : 09-08-20
Ort : Nässjö

Nytt Helge fnatt ! Empty
InläggRubrik: Nytt Helge fnatt !   Nytt Helge fnatt ! Emptyons dec 01, 2010 12:49 am

I går klockan 1100 på förmiddagen släppte jag ut Helge !han kom hem i kväll vid halv åtta efter att jag varit ute och ropat på honom hela dagen Sad slängde i sig lite Tonfisk och smet ut igen när jag kom in efter att ha slängt sopor,man undrar ju va i all sin da han gör det är 10 grader kallt ute och han kommer inte hem som han brukar och när han äntligen kom hem smet han ut igen ?Jag vet att inte djur har någon tidsuppfattning men all sin da !jag blir alldeles förstörd när han inte kommer hem på kvällarna jag målar fan på väggen och tänker allt möjligt otäkt fast jag inte behöver det för han kommer alltid hem,men jag undrar varför han får dom här "annfallen"då och då när han är borta flera nätter men kanske bara två gånger om året.Man skulle ha en gps på honom så man visste vad han sysslar med när han är borta Suspect han är ju kastrerad men jag vet att det finns en okastrerad hona lite längre bort på gatan i byn,kan det va henne han fjäskar för ?:nu får vi se om herrn behagar komma hem i kväll !
Till överst på sidan Gå ner
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Nytt Helge fnatt ! Empty
InläggRubrik: Sv: Nytt Helge fnatt !   Nytt Helge fnatt ! Emptyons dec 01, 2010 4:44 pm

Det vore ju fantastiskt roligt att se vart de tar vägen och vad de gör... Så du fick inget sällskap till posten idag?? Konstigt att han väljer att vara ute i kylan... om jag hade varit katt så skulle jag nog föredra en kort tur utomhus, för att sedan lägga mig i en varm säng. Spännande att se när han dyker upp...
Till överst på sidan Gå ner
Maria.W

Maria.W


Antal inlägg : 385
Join date : 09-08-20
Ort : Nässjö

Nytt Helge fnatt ! Empty
InläggRubrik: Sv: Nytt Helge fnatt !   Nytt Helge fnatt ! Emptyfre dec 03, 2010 1:49 am

jo nu har han dykt upp igen den rackaren ;)på kvällen kom han hem precis som inget !tror hans musjakter tar upp hans tid så han glömmer bort,fast katter har ingen tidsuppfattning ju.I går vart det tjugo grader kallt på natten och femton på morgonen men han är ju hälften Skogis och har en "bautapäls" så han känner inte av kylan han gillar inte att vara inne när det blir för varmt och han verkar trivas med att vara ute annars hade han ju legat inne i kaminvärmen.Katter klarar mer kyla än vad vi håller dom för,kanske inte raskatter men huskatter och vissa blandraser de har ju päls som klarar mycket kyla.Jag vet att Helge aldrig skulle gå ut om han led av kylan HAN GILLAR HELT ENKELT NÄR DET ÄR NÅGRA MINUS:)hans päls är som ett pansar:)för i tiden så fick ju katterna bo ute i ladugårdar osv och de klarade det likaså skeppskatterna,tror att vi människor har förmännskilgat dom lite och fått för oss att de är bräckliga men det är det minsta de är om de för övrigt är friska.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Nytt Helge fnatt ! Empty
InläggRubrik: Sv: Nytt Helge fnatt !   Nytt Helge fnatt ! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Nytt Helge fnatt !
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» God Jul!
» Helge är försvunnen :(
» Helge och vår Aoutomover ;)
» Helge är ju smart vet jag !
» Helge och Rävkompisen :)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
kattens blandade forum :: Kattsnack :: Medlemmarnas katter-
Hoppa till: