| Fluffy - nya beteenden | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Anne-58
Antal inlägg : 880 Join date : 09-05-12 Ort : Stockholm
| Rubrik: Fluffy - nya beteenden lör mar 27, 2010 5:40 pm | |
| Fluffy har upptäckt att hon kan bädda min säng1 På sitt lilla egna sätt vill säga. Från sidan ser hon till att krafsa så att bädd- madrassen flyttar på sig, eller så blir det lakanet som ska väck Och sen 2 kvällar tillbaka så har hon kommit upp i sängen och så närmar hon sig mig för att nosa och kika närmre på mitt ansikte I förrgår nosade hon på ögonbrynen och inatt på ögonen *fniss* Jag undrar vad det blir ikväll. Anne | |
|
| |
Anne-58
| Rubrik: Fluffy - nya beteenden -sällskap i ons apr 07, 2010 4:08 pm | |
| Varje gång jag badar kommer hon...hmmm Det händer att hon tvättar insidan av badkaret!! Har tagit foton idag men som jag ännu inte överfört till datorn. Kommer senare.. Är fler katter galna i vatten? | |
|
| |
bizmo
Antal inlägg : 995 Join date : 09-07-02
| Rubrik: Sv: Fluffy - nya beteenden fre apr 09, 2010 8:31 pm | |
| Så mysigt med sällskap i badet... Tvättar insidan? Med tassen? Jag brukar också ha sällskap i badkaret, han ligger på tvättkorgen bredvid badkaret och brukar ha ena tassen på badkaret. Det är tydligen väldigt intressant att titta på när man badar... Ibland brukar han promenera på badkarskanten och nyfiket se hur tårna rör sig i vattnet. Vilka juveler vi har!!!
Har hon besökt dig mer i sängen? Klart att hon måste granska dig...
Så otroligt liten och söt... Hur gammal är hon? | |
|
| |
Anne-58
| Rubrik: Fluffy - nya beteenden fre apr 09, 2010 11:24 pm | |
| - bizmo skrev:
- Så mysigt med sällskap i badet... Tvättar insidan? Med tassen? Jag brukar också ha sällskap i badkaret, han ligger på tvättkorgen bredvid badkaret och brukar ha ena tassen på badkaret. Det är tydligen väldigt intressant att titta på när man badar... Ibland brukar han promenera på badkarskanten och nyfiket se hur tårna rör sig i vattnet. Vilka juveler vi har!!!
Har hon besökt dig mer i sängen? Klart att hon måste granska dig...
Så otroligt liten och söt... Hur gammal är hon? Hon lapar på insidan av badkaret, hon vill ha vatten Sen oavsett hur varmt vatten jag har i så ska hon ibland lapa direkt från vattnet i badkaret!! Hon fångades in i okt och då gissade vi henne och hennes syskon runt 10-11v. Så hon borde vara född i juli..8 månader nu om jag gissar rätt . | |
|
| |
bizmo
| Rubrik: Sv: Fluffy - nya beteenden lör apr 10, 2010 10:08 am | |
| Då är det en liten tös... modigt att dricka ur badkaret, det har aldrig hänt här... på sin höjd att han har stoppat tassen i vattnet. | |
|
| |
Anne-58
| Rubrik: Sv: Fluffy - nya beteenden lör apr 10, 2010 7:08 pm | |
| Den här lilla damen är tossig Hon tar med sig en och samma leksak upp i min säng och så gömmer hon den under täcket!! Hon har även visat att hon gillar att ligga under bäddmadrassen och därifrån titta ut med huvudet!! | |
|
| |
bizmo
| Rubrik: Sv: Fluffy - nya beteenden sön apr 11, 2010 11:31 am | |
| Låter som en riktig liten pudding... med lite bus för sig, kan det stämma? Det är ju kreativt att gömma leksakerna under täcket... | |
|
| |
Anne-58
| |
| |
bizmo
| Rubrik: Sv: Fluffy - nya beteenden tor apr 15, 2010 5:48 pm | |
| | |
|
| |
Tatiska69
Antal inlägg : 40 Join date : 10-01-26
| Rubrik: Sv: Fluffy - nya beteenden fre apr 16, 2010 11:54 am | |
| Foxy, som Du vet är TOKIG i vattnet.... inget går i jämförelse att jaga vattenstråle i handfatet och plaska i badkaret...
:-)))) | |
|
| |
Anne-58
| |
| |
bizmo
| Rubrik: Sv: Fluffy - nya beteenden tor apr 22, 2010 7:57 am | |
| Tänk om hon skulle ramla i.... spännande att prova med tassen, för att sen slicka på den? Den modellen kör Bizmo, men han inser ganska fort att det inte alls är så kul att bli blöt om tassen;)
Jättefin bild, Anne! | |
|
| |
Anne-58
| Rubrik: Fluffy - blogg sön apr 25, 2010 9:57 pm | |
| | |
|
| |
bizmo
| Rubrik: Sv: Fluffy - nya beteenden mån apr 26, 2010 9:14 pm | |
| Å, har hon fått en alldeles egen blogg!! Förstår att hon inte vill sova på elementet, såsom Mini... Inget ställe jag skulle ha valt som sovplats!! | |
|
| |
Anne-58
| Rubrik: Fluffy - blogg mån apr 26, 2010 11:26 pm | |
| - bizmo skrev:
- Å, har hon fått en alldeles egen blogg!! Förstår att hon inte vill sova på elementet, såsom Mini... Inget ställe jag skulle ha valt som sovplats!!
I bloggen, den sista sidan är lika med det första inlägget jag skrev och där börjar bloggen sas. Vet inte om du varit till "sista sidan"! Ja, de katterna har sina egna udda ställen att vara på | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Fluffy - nya beteenden | |
| |
|
| |
| Fluffy - nya beteenden | |
|