Rubrik: Sv: Vanvårdade hundar - ingen åtgärd lör jan 30, 2010 3:11 pm
Sådana artiklar gör mig både ledsen och arg. Men hur tänker man när ägaren får tillbaka djuren?? Det kan ju bara bli likadant... Ursäkta uttrycket, men vissa människor ska inte ha djur!! Nu blev jag allt lite upprörd, ogillar vanskötsel starkt. Är inte så otäck som jag låter...
Anne-58
Antal inlägg : 880 Join date : 09-05-12 Ort : Stockholm
Rubrik: Vanvårdade hundar - ingen åtgärd sön jan 31, 2010 4:02 pm
bizmo skrev:
Sådana artiklar gör mig både ledsen och arg. Men hur tänker man när ägaren får tillbaka djuren?? Det kan ju bara bli likadant... Ursäkta uttrycket, men vissa människor ska inte ha djur!! Nu blev jag allt lite upprörd, ogillar vanskötsel starkt. Är inte så otäck som jag låter...
Fullkomligt normalt att du blir upprörd, man blir helförbannad när man får vetskap om att vanvårdade djur får återgå till den som utsatt dom för detta.... Det är ju här i Sverige som då får gå till så
Anne
bizmo
Antal inlägg : 995 Join date : 09-07-02
Rubrik: Sv: Vanvårdade hundar - ingen åtgärd sön jan 31, 2010 5:57 pm
Konstigt att det ens förekommer 2010... borde vara ökade straff på vanskötsel av djur!! Vi är lite mesiga i det här landet ibland...
Anne-58
Antal inlägg : 880 Join date : 09-05-12 Ort : Stockholm
Rubrik: Vanvårdade hundar - ingen åtgärd sön jan 31, 2010 8:57 pm
bizmo skrev:
Konstigt att det ens förekommer 2010... borde vara ökade straff på vanskötsel av djur!! Vi är lite mesiga i det här landet ibland...