| Utsätta hemlösa hundar | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Anne-58
Antal inlägg : 880 Join date : 09-05-12 Ort : Stockholm
| Rubrik: Utsätta hemlösa hundar tis jan 11, 2011 10:38 am | |
| Utröstning av hundarSom i bonde söker fru samt andra progra där utröstning sker kommer nu att gälla även hemlösa hundar!!! Jag säger bara det, stackars hundar Människor vet varför de röstas ut, varför de är med i program och det vet ju knappast hundarna. En hemlös hund är oftast inte så trygg i sig och kommer till ett hem för att ex en vecka senare inte få stanna, den ska få hoppa runt som en attans fotboll....fy vad jag hatar sådana program. Om någon skulle hitta en protestlista på nätet så informera mig och de övriga här inne. Anne | |
|
| |
bizmo
Antal inlägg : 995 Join date : 09-07-02
| Rubrik: Sv: Utsätta hemlösa hundar tis jan 11, 2011 11:15 am | |
| Trodde att det var ett skämt först... var inne på din linje också Anne, förstå hur stressade dessa stackars hundar kommer att bli. Och inte kommer familjerna att få se den rätta sidan av djuren heller, när man utsätter dem för det här. Tror allt att SVT kommer att få hålla i hatten, för det här kommer att bli omdiskuterat.
Annars gillar jag att se på husdjursprogram, det ligger än varmt om hjärtat. | |
|
| |
texas
Antal inlägg : 117 Join date : 09-08-23
| Rubrik: Sv: Utsätta hemlösa hundar ons jan 12, 2011 12:38 am | |
| | |
|
| |
Anne-58
| Rubrik: Sv: Utsätta hemlösa hundar ons jan 12, 2011 10:40 pm | |
| Tack för länken Texas! Ingen protestlista där inne ännu, men förhoppningsvis så kan det kanske komma. | |
|
| |
Maria.W
Antal inlägg : 385 Join date : 09-08-20 Ort : Nässjö
| Rubrik: Sv: Utsätta hemlösa hundar tor jan 13, 2011 10:30 pm | |
| Ursäkta !men vilket jäkla snille har kommit på det här måste vara någon som är totalt empatilös.Håller med Anne man skyfflar inte runt hundar till massor av hem och sedan förväntar sig att de ska vara stabila psykiskt,har tyvär set tre fall av det alla de tre hundarna är nu avlivade.Samma gäller katter faktiskt man skyfflar inte runt dom som de vore möbler. | |
|
| |
bizmo
| Rubrik: Sv: Utsätta hemlösa hundar fre jan 14, 2011 11:48 am | |
| Håller med dig Maria!! Undrar hur de tänkte när de kom på programmet, ingen som oroade sig för kritiken som skulle komma.
Kommer ni ihåg programmet "Hitta hem", sådana program gillar jag. Då utsätter man inte djuren allt för mycket, samtidigt som man marknadsför djurhemmen. Det tror jag gör att folk blir mer medvetna om att det alternativet faktiskt finns. | |
|
| |
Maria.W
| Rubrik: Sv: Utsätta hemlösa hundar fre jan 14, 2011 11:08 pm | |
| Hitta hem saknar jag !håller med dig Bizmo där gjorde de allt för djurens bästa där var det inte tal om sensationsTV som i det här fallet,fy säger jag att sitta och komma på något så infenaliskt dumt som det där Tv programet det borde väl för tjyven förbjudas att utnyttja djur i komersiellt syfte på TV. | |
|
| |
bizmo
| Rubrik: Sv: Utsätta hemlösa hundar fre jan 14, 2011 11:14 pm | |
| Ska bli fantastiskt intressant att se om det är så illa som man tror, det kan det väl knappast vara. När börjar programmet, någon som vet? | |
|
| |
texas
Antal inlägg : 117 Join date : 09-08-23
| Rubrik: Sv: Utsätta hemlösa hundar sön jan 16, 2011 7:05 pm | |
| | |
|
| |
Maria.W
| Rubrik: Sv: Utsätta hemlösa hundar mån jan 17, 2011 11:08 pm | |
| Menthaltesta hundar (vilket jag hoppas att det inte handlar om)det gör man i lugn och ro för hundens skull.Kan tyvär inte länka till dom trådarna ni lagt in,bara att hoppas att inga djur far illa i detta Tv-program. | |
|
| |
Anne-58
| Rubrik: Utsätta hemlösa hundar ons jan 26, 2011 8:04 pm | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Utsätta hemlösa hundar | |
| |
|