Maria.W
Antal inlägg : 385 Join date : 09-08-20 Ort : Nässjö
| Rubrik: Här satt jag ( sön nov 08, 2009 12:32 am | |
| Här satt ja och skrev en fin berättelse om Helge och så bara försvann det så är det när man kör Mobilt,nu orkar jag inte gör om allt igen.Ta det en annan dag | |
|
bizmo
Antal inlägg : 995 Join date : 09-07-02
| Rubrik: Sv: Här satt jag ( sön nov 08, 2009 1:58 pm | |
| Vad tråkigt! Vi hoppas på att få höra berättelsen om Helge en annan dag... | |
|
Anne-58
Antal inlägg : 880 Join date : 09-05-12 Ort : Stockholm
| Rubrik: Här satt jag tis nov 10, 2009 12:52 am | |
| - Maria.W skrev:
- Här satt ja och skrev en fin berättelse om Helge och så bara försvann det så är det när man kör Mobilt,nu orkar jag inte gör om allt igen.Ta det en annan dag
Kopiera ditt inlägg innan du först väljer att förhandsgranska och därefter skicka. Fungerar det inte då så kan du klistra in det du kopierat i ett nytt försök Ett forumsbyte kan vara på gång pga strul i detta hjälp gärna till, läs nedanstående inlägg https://kattens-blandade-for.swedishforum.net/ot-f11/vilket-forum-t85.htm#519Anne | |
|
Maria.W
| Rubrik: Sv: Här satt jag ( sön nov 22, 2009 2:50 am | |
| Jo vad jag tänkte berätta är att man många gånger blir blind över sina katters betende !men så en vacker dag ser man det bara det där lilla extra betendet.Helge här har börjat komma och sätta sig neranför min fåtölj och så puffa han med tassen på mitt ben och ser alldeles bedjande ut,jo för han vill komma upp och lägga sig i mitt knä och gosa .Han har koll på när vi varit och handlat !då sitter han som en liten hund och väntar på sin köttfärs och sin Kattonfisk,milde tid va han är söt då .)När vi äter Räkor sitter han också som en liten hund på golvet bredvid och väntar tålmodigt på sina räkor.Vi har nu haft Helge i 8 år och han har ännu aldrig hoppat upp på köksbordet eller på bänkarna i köket,han är galen i räkor men jag kan lugnt ställa en skål med räkor och gå ut i en timma utan att han rör dom :)Kommer säkert på fler saker med tiden | |
|
bizmo
Antal inlägg : 995 Join date : 09-07-02
| Rubrik: Sv: Här satt jag ( sön nov 22, 2009 1:37 pm | |
| Mmm... visst är de underbara!! De är fulla med små egenheter... innan jag köpte Bizmo trodde jag att alla katter var likadana, men riktigt så är det inte... De är alldeles underbara små varelser! Och man får så otroligt mycket energi ifrån dem... Måste få höra flera egenheter! | |
|
Maria.W
| Rubrik: Sv: Här satt jag ( ons nov 25, 2009 1:26 am | |
| Hur är det med era katter ?har de alltid samma sovplats ?Helge här tycks alltinera mellan Gästrumet och vårt sovrum och matsalsbordet.men vet aldrig var han tänker sova,utom på morgonen då kommer han alltid och sover hos mig :)Sen verkar han ha stenkoll på när det vankas rå köttfärs !undrar om han känner det på doften !för då bara sitter han där och väntar den lille skrutten | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Här satt jag ( | |
| |
|