Kan man ge en katt semester?!! Kanske att jag har gjort det för min bortskämda skrutt...
Jag är en ganska ordningsam människa som gillar ordning & reda helt enkelt. Nu har jag en katt liggandes i en obäddad säng och klockan är snart 15!!! Han har inte rört sig ur fläcken och verkar tycka att det är det bästa stället i världen att ligga på. Och jag kan inte lyfta iväg honom heller:oops: ... det får väl se ut så här ett tag till. Får väl skylla på att matte är trött och har semester... och att katten behöver skämmas bort lite extra då!
Anne-58
Antal inlägg : 880 Join date : 09-05-12 Ort : Stockholm
Rubrik: Bortskämd katt sön jul 12, 2009 3:32 am
Katten talar ju om för dig att du ska ta det lugnt... Varför bädda, du kommer ju snart att stöka till igen när du lägger dig. Duktig katt er till mattes bästa
Ja, så måste det ju vara!! Idag blev han nog besviken när matte var snabb med att bädda sängen. Istället får han njuta på balkongen, idag regnar det ju i alla fall inte...
Anne-58
Antal inlägg : 880 Join date : 09-05-12 Ort : Stockholm
Rubrik: Sv: Bortskämd katt? mån jul 13, 2009 1:17 am
En katt städar ju inte...katten blir bara trött av att se människor hålla på...att dom orkar Vill väl lära matte att slappna av lite...hihi. Vi har ju lite att lära av katterna...detta med livsnjutning och avslappning om inte annat.
Anne
bizmo
Antal inlägg : 995 Join date : 09-07-02
Rubrik: Sv: Bortskämd katt? mån jul 13, 2009 10:11 am
Mmm... får ha det som semesterprojekt, då kommer det inte att bli mycket gjort här