kattens blandade forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Forum om katter och givetsvis även om andra djur
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in
Senaste ämnen
» Helge och vår Aoutomover ;)
Strömming, kan man äta det? Emptylör nov 07, 2015 3:19 pm av bizmo

» NU har jag beställt Kycklingar
Strömming, kan man äta det? Emptylör nov 07, 2015 3:17 pm av bizmo

» Bizmo
Strömming, kan man äta det? Emptylör nov 07, 2015 3:35 am av Maria.W

» Kattlådan
Strömming, kan man äta det? Emptymån nov 05, 2012 8:40 am av bizmo

» Amanda Todd
Strömming, kan man äta det? Emptylör nov 03, 2012 12:13 am av texas

» lärarlöner
Strömming, kan man äta det? Emptysön sep 02, 2012 10:27 am av bizmo

» Tovig katt
Strömming, kan man äta det? Emptylör jul 07, 2012 2:26 am av Admin

» Vatten
Strömming, kan man äta det? Emptytor maj 24, 2012 11:15 pm av texas

» Udda tidningsrubriker
Strömming, kan man äta det? Emptytor maj 24, 2012 9:46 pm av bizmo

Forum
Facebook
Dela

 

 Strömming, kan man äta det?

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Anne-58

Anne-58


Antal inlägg : 880
Join date : 09-05-12
Ort : Stockholm

Strömming, kan man äta det? Empty
InläggRubrik: Strömming, kan man äta det?   Strömming, kan man äta det? Emptymån feb 07, 2011 1:57 am



Så mycket uppskattar mina katter strömming Razz
Till överst på sidan Gå ner
http://www.kattens-hemsida.com
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Strömming, kan man äta det? Empty
InläggRubrik: Sv: Strömming, kan man äta det?   Strömming, kan man äta det? Emptymån feb 07, 2011 12:32 pm

Å, jag förstår dem... hur ska de veta att man kan äta den, den är ju inte ens uppskuren i bitar??!!! Är rädd för att vår katt skullle göra likadant, kanske slå lite med tassen o sen gå där ifrån o tänka; "Å... jag som är en så stor o ståtlig katt, inte kan jag äta den så där. Filéa den åt mig!!" Wink

Vilka katter är med i videoklippet? Den svart/vita hade jätte fint mönster, ser ut som en sadel på ryggen. Jätte fina katter!!
Till överst på sidan Gå ner
Anne-58

Anne-58


Antal inlägg : 880
Join date : 09-05-12
Ort : Stockholm

Strömming, kan man äta det? Empty
InläggRubrik: Sv: Strömming, kan man äta det?   Strömming, kan man äta det? Emptymån feb 07, 2011 8:08 pm

Den första katten till strömmingen är Mini, en grå katt, nr är Ronja och även hon grå,
den sista är Fluffy och hon är vit och grå Smile Katterna ser mörkare ut i filmen och jag förstår
att de kan tas för svarta men det är grått Smile

Jag räknade med att de skulle lattja med strömmingen därför la jag papper under men tji fick jag.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.kattens-hemsida.com
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Strömming, kan man äta det? Empty
InläggRubrik: Sv: Strömming, kan man äta det?   Strömming, kan man äta det? Emptymån feb 07, 2011 11:38 pm

Mini som var kattunge för ett tag sen? Eller hette inte den Mini, men jag har för mig att den var lurvig. De är hur fina som helst!! Kul att få se hur era katter ser ut... inget intresse för strömming, du som verkligen försökte förgylla deras vardag. Brukar de äta fisk? Hel?

Kan jag/vi inte få se kattungarna? Kattungar är ju ändå kattungar o min kattungetarm börjar knorra... Wink
Till överst på sidan Gå ner
Maria.W

Maria.W


Antal inlägg : 385
Join date : 09-08-20
Ort : Nässjö

Strömming, kan man äta det? Empty
InläggRubrik: Sv: Strömming, kan man äta det?   Strömming, kan man äta det? Emptytor feb 10, 2011 11:47 pm

Helge här får Mjau tetra med stömming,rå fisk gillar han inte men om vi fått upp Abbore tex så ska den Pocheras :)sen äter han,han älskar rå köttfärs däremot det enda råa han äter faktiskt ;)Annars kör vi med Friskies portionspåsar i storpack och Bilanx torrisar men torrfoder här hinner nästan bli för gammalt tongue Lax tittar han inte åt alls men mattes köttbullar är smaskens eller kokt kött när jag kokar pepparotskött eller dillkött då brukar han få av det.
Kram Maria
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Strömming, kan man äta det? Empty
InläggRubrik: Sv: Strömming, kan man äta det?   Strömming, kan man äta det? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Strömming, kan man äta det?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
kattens blandade forum :: Kattsnack :: Medlemmarnas katter-
Hoppa till: