kattens blandade forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Forum om katter och givetsvis även om andra djur
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in
Senaste ämnen
» Helge och vår Aoutomover ;)
felskjutning+ terrordåd Emptylör nov 07, 2015 3:19 pm av bizmo

» NU har jag beställt Kycklingar
felskjutning+ terrordåd Emptylör nov 07, 2015 3:17 pm av bizmo

» Bizmo
felskjutning+ terrordåd Emptylör nov 07, 2015 3:35 am av Maria.W

» Kattlådan
felskjutning+ terrordåd Emptymån nov 05, 2012 8:40 am av bizmo

» Amanda Todd
felskjutning+ terrordåd Emptylör nov 03, 2012 12:13 am av texas

» lärarlöner
felskjutning+ terrordåd Emptysön sep 02, 2012 10:27 am av bizmo

» Tovig katt
felskjutning+ terrordåd Emptylör jul 07, 2012 2:26 am av Admin

» Vatten
felskjutning+ terrordåd Emptytor maj 24, 2012 11:15 pm av texas

» Udda tidningsrubriker
felskjutning+ terrordåd Emptytor maj 24, 2012 9:46 pm av bizmo

Forum
Facebook
Dela

 

 felskjutning+ terrordåd

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
texas

texas


Antal inlägg : 117
Join date : 09-08-23

felskjutning+ terrordåd Empty
InläggRubrik: Sv: felskjutning+ terrordåd   felskjutning+ terrordåd Emptyons dec 15, 2010 11:25 pm

Jo nu vet jag inte i vilken stad du bor i men de där självmordsbombarna verkar göra sitt till, men de kanske har vissa tider de med.
Wink
Till överst på sidan Gå ner
Maria.W

Maria.W


Antal inlägg : 385
Join date : 09-08-20
Ort : Nässjö

felskjutning+ terrordåd Empty
InläggRubrik: Sv: felskjutning+ terrordåd   felskjutning+ terrordåd Emptytor dec 16, 2010 2:10 am

Vi åkte till Tranås i lördagskväll då vart ju han på väg upp till Stockholm tror jag ?och där har vi det här i nyheterna så säger de att det var en Tranåsbo bullskitt ?det var han ju inte alls han var en invandrare från Irak som bodde i England som för tillfället bodde i Tranås för att där var det ingen som brydde sig om vad han gjorde där ingen tänkte ens att han var en terrorist eller kunde vara det.Jäkligt skönt att bo på landet kan jag säga Sad på gott och ont.En sak till !be mig inte tycka om Musslimer dom kommer jag aldrig lita på ,tyvär.
Till överst på sidan Gå ner
texas

texas


Antal inlägg : 117
Join date : 09-08-23

felskjutning+ terrordåd Empty
InläggRubrik: Sv: felskjutning+ terrordåd   felskjutning+ terrordåd Emptytor dec 16, 2010 4:06 pm

Du behöver inte tycka om dem där är vi överens, men han har faktiskt växt upp i Tranås och hans familj bor kvar där.
Om jag inte är felunderättad så har han fortfarande Svenskt medborgarskap och personnummer.
Sen hade han ju fina betyg enligt media, jag har sett hans betyg och de var klart medel.
Ni har det bra som bor på landet och kan vara självförsörjande, staden är ju en artificiell miljö som är otroligt känslig för störningar.
flower
Till överst på sidan Gå ner
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

felskjutning+ terrordåd Empty
InläggRubrik: Sv: felskjutning+ terrordåd   felskjutning+ terrordåd Emptytor dec 16, 2010 6:54 pm

Tycker att det här med muslimer är lite intressant... Wink Jag tycker att det känns som om man drar alla som en, lite orättvist. Sen kan jag ha svårt att förstå en del av deras syn på saker o ting, då det är så långt ifrån ens egna värderingar och förhållningssätt.
Till överst på sidan Gå ner
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

felskjutning+ terrordåd Empty
InläggRubrik: felskjutning+ terrordåd   felskjutning+ terrordåd Emptytor dec 16, 2010 6:55 pm

Riktigt otäckt med terrorism i Sverige också... vart är vi på väg?
Till överst på sidan Gå ner
texas

texas


Antal inlägg : 117
Join date : 09-08-23

felskjutning+ terrordåd Empty
InläggRubrik: Sv: felskjutning+ terrordåd   felskjutning+ terrordåd Emptylör dec 18, 2010 3:54 am

Det blev en ett riktigt bra namn på denna tråd, en felskjutning vi ska vara glada för om man bortser från den psykologiska effekten.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





felskjutning+ terrordåd Empty
InläggRubrik: Sv: felskjutning+ terrordåd   felskjutning+ terrordåd Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
felskjutning+ terrordåd
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Felskjutning, igen

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
kattens blandade forum :: OT - Andra ämnen :: Annat än djur-
Hoppa till: