Anne-58
Antal inlägg : 880 Join date : 09-05-12 Ort : Stockholm
| Rubrik: Kattunge nedspolad tis okt 19, 2010 7:08 pm | |
| Det har stått om det i tidningarna samt att det har nämnts på nyheterna. En 3:årig flicka sploade ner en kattunge. Kattungen räddades. Min syster hade en katt som fick ungar, hon hade även en son på 1 år. Vid ett tillfälle var det ovanligt tyst så hon var tvungen att kolla vad sonen gjorde...hon fann sin son som höll en av kattungarna ovanför toan, sonen var på väg att släppa ner kattungen i toan!!! Så när barn och djur är tysta är det något illavarslande på gång | |
|
bizmo
Antal inlägg : 995 Join date : 09-07-02
| Rubrik: Sv: Kattunge nedspolad tis okt 19, 2010 9:10 pm | |
| Tur för båda katterna, läskigt vad små frön kan göra... tur att man har en rejäl katt | |
|
texas
Antal inlägg : 117 Join date : 09-08-23
| Rubrik: Sv: Kattunge nedspolad sön nov 14, 2010 2:40 am | |
| hej, när jag var liten så snöt sig min mamma och kastade pappers tussen i toaletten och spolade samtidigt, vår lekfulla kattunge hoppade efter hon slet desperat upp katten ur toaletten. Den katten lärde sig verkligen att hata vatten, numera spolar vi aldrig innan locket är stängt. Vilket det alltid är !
| |
|
Anne-58
Antal inlägg : 880 Join date : 09-05-12 Ort : Stockholm
| Rubrik: Kattunge nedspolad sön nov 14, 2010 3:33 am | |
| - texas skrev:
- hej, när jag var liten så snöt sig min mamma och kastade pappers tussen i toaletten och spolade samtidigt, vår lekfulla kattunge hoppade efter hon slet desperat upp katten ur toaletten.
Den katten lärde sig verkligen att hata vatten, numera spolar vi aldrig innan locket är stängt. Vilket det alltid är !
Vilken tur att den katten lärde sig detta med vatten, det med locket gäller alltid, tror att man måste ha råkat ut för liknande som du beskriver för att inse att locket ska ligga på. Anne | |
|
bizmo
Antal inlägg : 995 Join date : 09-07-02
| Rubrik: Sv: Kattunge nedspolad sön nov 14, 2010 4:05 pm | |
| När vi skaffade katt fick vi rådet att alltid ha toalettlocket stängt, det kanske var ett bra råd... nu går det av bara farten. Otäckt när de är små och mindre trevligt om de börjar att leka i toaletten | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Kattunge nedspolad | |
| |
|