Anne-58
Antal inlägg : 880 Join date : 09-05-12 Ort : Stockholm
| Rubrik: Nattligt grannbesök tis mar 02, 2010 6:45 pm | |
| Upptäckte i morse att det var ett hål i väggen intill grannen, genom köksväggen. Trodde att det inte fanns något men rören dolde hålet. Jag är fullt övertygad om att min granne har haft kattbesök under natten. Hoppas bara att dom inte ställt till det där inne. Måste höra med grannen nästa gång vi ses om han såg några katter inne hos sig Jag får glad över att dom tog sig hem igen, det tyder ju på att dom trivs här el att dom känner sig trygga här . Anne | |
|
bizmo
Antal inlägg : 995 Join date : 09-07-02
| Rubrik: Sv: Nattligt grannbesök tis mar 02, 2010 8:46 pm | |
| Hahaha... det är ju helt galet hur du har det Skönt att katterna hittade tillbaka... de är ju ofta nyfikna av sig, så de har säkert hälsat på grannen om möjligheten finns. Förstå vad de kunde ha skrämt grannen... hoppat upp i sängen när de sover. Jag skulle ha blivit livrädd om jag inte hade djur och helt plötsligt rörde det sig i sängen. Du har inte hört något skrik??? | |
|
Anne-58
Antal inlägg : 880 Join date : 09-05-12 Ort : Stockholm
| Rubrik: Nattligt grannbesök ons mar 03, 2010 12:10 am | |
| - bizmo skrev:
- Hahaha... det är ju helt galet hur du har det Skönt att katterna hittade tillbaka... de är ju ofta nyfikna av sig, så de har säkert hälsat på grannen om möjligheten finns.
Förstå vad de kunde ha skrämt grannen... hoppat upp i sängen när de sover. Jag skulle ha blivit livrädd om jag inte hade djur och helt plötsligt rörde det sig i sängen. Du har inte hört något skrik??? Min granne är en man, han delade lägenheten tidigare med en arbetskompis som hade katt. Det lustiga jag tänker på är ifall grannen druckit lite mycket under gårdagen och sen så sent på natten skymtar katter, den grå katten kanske syntes som hastigast..Grannen kanske tror att han fått för mycket i sig och börjar se i syne Kanhända att han slutar med drickat då...hehe Anne | |
|
bizmo
Antal inlägg : 995 Join date : 09-07-02
| Rubrik: Sv: Nattligt grannbesök ons mar 03, 2010 7:10 pm | |
| Jag skulle ha blivit lätt förskräckt om katter plötsligt promenerade runt i lägenheten, speciellt om man inte ens har katt. Men det kanske är som du säger... grannen kanske tror att han har sett i syne eller drömt | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Nattligt grannbesök | |
| |
|