kattens blandade forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Forum om katter och givetsvis även om andra djur
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in
Senaste ämnen
» Helge och vår Aoutomover ;)
Nu har Helge blivit Måns ! Emptylör nov 07, 2015 3:19 pm av bizmo

» NU har jag beställt Kycklingar
Nu har Helge blivit Måns ! Emptylör nov 07, 2015 3:17 pm av bizmo

» Bizmo
Nu har Helge blivit Måns ! Emptylör nov 07, 2015 3:35 am av Maria.W

» Kattlådan
Nu har Helge blivit Måns ! Emptymån nov 05, 2012 8:40 am av bizmo

» Amanda Todd
Nu har Helge blivit Måns ! Emptylör nov 03, 2012 12:13 am av texas

» lärarlöner
Nu har Helge blivit Måns ! Emptysön sep 02, 2012 10:27 am av bizmo

» Tovig katt
Nu har Helge blivit Måns ! Emptylör jul 07, 2012 2:26 am av Admin

» Vatten
Nu har Helge blivit Måns ! Emptytor maj 24, 2012 11:15 pm av texas

» Udda tidningsrubriker
Nu har Helge blivit Måns ! Emptytor maj 24, 2012 9:46 pm av bizmo

Forum
Facebook
Dela

 

 Nu har Helge blivit Måns !

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Maria.W

Maria.W


Antal inlägg : 385
Join date : 09-08-20
Ort : Nässjö

Nu har Helge blivit Måns ! Empty
InläggRubrik: Nu har Helge blivit Måns !   Nu har Helge blivit Måns ! Emptyfre maj 27, 2011 2:59 pm

Ja så har det blivit :)husse här älskar att byta namn på katten här, först var det Charlie sen blev det Helge nu kallar han Helge för Måns Razz och inte verkar Helge bry sig heller !men nu har jag kommit på mig med att själv säga Måns till honom Rolling Eyes
Har ni många namn på era katter tex smeknamn ? jag brukar kalla Helge-Måns för Lunkentuss Pälsbollen och lille pojken:)
Till överst på sidan Gå ner
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Nu har Helge blivit Måns ! Empty
InläggRubrik: Sv: Nu har Helge blivit Måns !   Nu har Helge blivit Måns ! Emptylör maj 28, 2011 8:58 pm

Så ni har fått en Måns... förknippar dock Måns med Pelle Svanslös;) Men Helge är väl trots namnet samma gamla goding, eller??! Måste bara fråga, heter han Måns nu eller kallas han bara för det??

Här kallar vi Bizmo för Terroristen (när han gör hyss) o Hårfager (när han lämnar tussar). Det är nog de namnen som jag kommer på, har säkert fler smeknamn... kär katt har många namn;)

Till överst på sidan Gå ner
Maria.W

Maria.W


Antal inlägg : 385
Join date : 09-08-20
Ort : Nässjö

Nu har Helge blivit Måns ! Empty
InläggRubrik: Sv: Nu har Helge blivit Måns !   Nu har Helge blivit Måns ! Emptysön maj 29, 2011 12:28 am

Nja jag vet varken in eller ut Helge ellr Måns :)han verkar totalt ointreserad av vad han heter,och jo då han är samma gammla goa katt Razz han är 12 år nu men yster som en ungkatt ,du ska se hans kattrace i trädgården och hans våghalsiga trädklättringar Laughing inte kan man tro att han är en kattgubbe i sina bästa år ;)En Mus om dagen enligt socialstyrelsen håller en katt frisk;)
Till överst på sidan Gå ner
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Nu har Helge blivit Måns ! Empty
InläggRubrik: Sv: Nu har Helge blivit Måns !   Nu har Helge blivit Måns ! Emptymån maj 30, 2011 11:16 am

Haha... så härlig han verkar, vilken katt. Så gamlingen racer fortfarande, härligt med spring i benen.
Till överst på sidan Gå ner
Maria.W

Maria.W


Antal inlägg : 385
Join date : 09-08-20
Ort : Nässjö

Nu har Helge blivit Måns ! Empty
InläggRubrik: Sv: Nu har Helge blivit Måns !   Nu har Helge blivit Måns ! Emptymån maj 30, 2011 11:35 pm

Ja han är en vansinigt härlig kissekatt Razz ja du milde vilka stollaryck han får ;)särskillt när jag är ute och går runt i trädgården han gillar när jag är ute samtidigt som han ,han är som en racebil Very Happy Läste i Bonniers Kattbok att just Skogkatter är reserverade och det stämmer på Helge (Måns)men han har mycket huskatt i sig också :)Såg föresten en katt på tv i går som var 21 år !lite tuffsig var hon men vad då 21 år !Då förstår man vilket åtagande det är att skaffa katt .
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Nu har Helge blivit Måns ! Empty
InläggRubrik: Sv: Nu har Helge blivit Måns !   Nu har Helge blivit Måns ! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Nu har Helge blivit Måns !
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Helge är försvunnen :(
» Helge och vår Aoutomover ;)
» Helge är ju smart vet jag !
» Helge och Rävkompisen :)
» Helge !snigelpäls :)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
kattens blandade forum :: Kattsnack :: Allmänna funderingar om katter-
Hoppa till: