kattens blandade forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Forum om katter och givetsvis även om andra djur
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in
Senaste ämnen
» Helge och vår Aoutomover ;)
Helge är ju smart vet jag ! Emptylör nov 07, 2015 3:19 pm av bizmo

» NU har jag beställt Kycklingar
Helge är ju smart vet jag ! Emptylör nov 07, 2015 3:17 pm av bizmo

» Bizmo
Helge är ju smart vet jag ! Emptylör nov 07, 2015 3:35 am av Maria.W

» Kattlådan
Helge är ju smart vet jag ! Emptymån nov 05, 2012 8:40 am av bizmo

» Amanda Todd
Helge är ju smart vet jag ! Emptylör nov 03, 2012 12:13 am av texas

» lärarlöner
Helge är ju smart vet jag ! Emptysön sep 02, 2012 10:27 am av bizmo

» Tovig katt
Helge är ju smart vet jag ! Emptylör jul 07, 2012 2:26 am av Admin

» Vatten
Helge är ju smart vet jag ! Emptytor maj 24, 2012 11:15 pm av texas

» Udda tidningsrubriker
Helge är ju smart vet jag ! Emptytor maj 24, 2012 9:46 pm av bizmo

Forum
Facebook
Dela

 

 Helge är ju smart vet jag !

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Maria.W

Maria.W


Antal inlägg : 385
Join date : 09-08-20
Ort : Nässjö

Helge är ju smart vet jag ! Empty
InläggRubrik: Helge är ju smart vet jag !   Helge är ju smart vet jag ! Emptyfre dec 18, 2009 12:38 pm

Jag har alltid fått för mig att Helge inte är så smart med tanke på att han var skin och ben den gången vi hämtade honom,man tänkte att näringsbrist hade satt sina spår men där har jag fått tänka om kan jag säga,förra veckan tog jag en tupplur i soffan då jag var sjuk och vaknade av att det smällde !va i all sin da är det tänkte jag och satte mig upp jo där satt Helge framför vårt gammla ärveskåp längst ner på det är en låda med gammla tunga mässinghandtag ,ett av dom tog han med tänderna och lyfte och släppte för att väcka mig han ville nämligen gå ut Laughing snacka om att va smart !Den katten fortsätter att överaska en hela tiden Very Happy Förra veckan när vi varit och handlat hade jag en pappkasse som jag slängde på golvet,gissa vem som hade kul med och i den ?jo Helge !han höll på att krypa in och ut i den och annfalla den från alla håll,det har vi aldrig set han göra förut Shocked han tyckte det var buskul ändå kassen lät som sjutton och prasslade.Just nu ligger skrutten och sover i mattes säng han är inte överförtjust över snön som kommit Wink så jag har fått skotta en gång in till skogen bredvid så han slipper få snö på magen när han ska gå och kissa mm Laughing Ja han är allt för härlig min lille skrutt Razz
Till överst på sidan Gå ner
Anne-58

Anne-58


Antal inlägg : 880
Join date : 09-05-12
Ort : Stockholm

Helge är ju smart vet jag ! Empty
InläggRubrik: Sv: Helge är ju smart vet jag !   Helge är ju smart vet jag ! Emptyfre dec 18, 2009 6:03 pm

Ja, tänk vad man får se och uppleva från de små liven.
Som jag fått höra så många gånger att titta på katter är en
mycket trevligare underhållning än att kika på tv Smile

Pappkassar verkar vara väldigt roligt för katter, kanske
för att det låter om dom .

Bra sätt att väcka matte, det med handtaget Smile Suveränt..
UppfinnarHelge Smile
Anne
Till överst på sidan Gå ner
http://www.kattens-hemsida.com
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Helge är ju smart vet jag ! Empty
InläggRubrik: Sv: Helge är ju smart vet jag !   Helge är ju smart vet jag ! Emptyfre dec 18, 2009 10:13 pm

Vilken smart misse, hur ska man annars göra sig hörd??!!! Det är ett otroligt mysigt djur... helt fantastiskt vad man får vara med om som kattägare! Jag kör också på Helge´s linje... bäst att hålla sig inne när det är kallt och snöigt;)
Till överst på sidan Gå ner
Maria.W

Maria.W


Antal inlägg : 385
Join date : 09-08-20
Ort : Nässjö

Helge är ju smart vet jag ! Empty
InläggRubrik: Sv: Helge är ju smart vet jag !   Helge är ju smart vet jag ! Emptylör dec 19, 2009 3:06 am

Gud va jag älskar den katten!han är helt underbar och växer varje dag både som katt och vän,Vet ni att jag älskar bara att titta på honom när han sover eller tvättar sig,då blir jag alldeles varm i hjärtat!vill inte tänka ens på den dagen när han inte
Har upptäkt att han hatar män husse ligger risigt till och har så gjort i 8 år
Till överst på sidan Gå ner
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Helge är ju smart vet jag ! Empty
InläggRubrik: Sv: Helge är ju smart vet jag !   Helge är ju smart vet jag ! Emptylör dec 19, 2009 9:12 pm

Låter rätt mysigt det du berättar.. känner faktiskt igen mig, kan ligga och bara njuta av att ha honom i närheten. Får skriva en roman... Katten som hatar män:) (istället för män som hatar kvinnor)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Helge är ju smart vet jag ! Empty
InläggRubrik: Sv: Helge är ju smart vet jag !   Helge är ju smart vet jag ! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Helge är ju smart vet jag !
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Helge !snigelpäls :)
» Helge är försvunnen :(
» Helge och vår Aoutomover ;)
» Helge och Rävkompisen :)
» Helge och Håkan Kråkan

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
kattens blandade forum :: Kattsnack :: Medlemmarnas katter-
Hoppa till: