kattens blandade forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Forum om katter och givetsvis även om andra djur
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in
Senaste ämnen
» Helge och vår Aoutomover ;)
Bizmo - Sida 2 Emptylör nov 07, 2015 3:19 pm av bizmo

» NU har jag beställt Kycklingar
Bizmo - Sida 2 Emptylör nov 07, 2015 3:17 pm av bizmo

» Bizmo
Bizmo - Sida 2 Emptylör nov 07, 2015 3:35 am av Maria.W

» Kattlådan
Bizmo - Sida 2 Emptymån nov 05, 2012 8:40 am av bizmo

» Amanda Todd
Bizmo - Sida 2 Emptylör nov 03, 2012 12:13 am av texas

» lärarlöner
Bizmo - Sida 2 Emptysön sep 02, 2012 10:27 am av bizmo

» Tovig katt
Bizmo - Sida 2 Emptylör jul 07, 2012 2:26 am av Admin

» Vatten
Bizmo - Sida 2 Emptytor maj 24, 2012 11:15 pm av texas

» Udda tidningsrubriker
Bizmo - Sida 2 Emptytor maj 24, 2012 9:46 pm av bizmo

Forum
Facebook
Dela

 

 Bizmo

Gå ner 
4 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa
FörfattareMeddelande
Anne-58

Anne-58


Antal inlägg : 880
Join date : 09-05-12
Ort : Stockholm

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptytor apr 22, 2010 1:34 pm

bizmo skrev:
Mmm... han var med hela tiden och gick emellan alla gästerna. Det tog hela söndagen innan han var återhämtad;)

Tänk att det kan ta så på krafterna för en katt
när man måste vara så socaial med gästerna.
Han var ju helt enkelt tvungen att vara diplomatisk,
ingen gäst fick känna sig utanför.

Undra om han inte fick lite extra godis av gästerna
där han gick emellan dom Smile

Anne
Till överst på sidan Gå ner
http://www.kattens-hemsida.com
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptytor apr 22, 2010 9:06 pm

Han gick laget runt, men stannade lite extra hos dem som han kände igen. Och något godis fick han faktiskt inte av gästerna, men ett par ostbågar av mig... vet att det inte är kattmat, men han älskar verkligen det;) Det är bara det som han äter som är mindre bra... och popcorn förståss.
Till överst på sidan Gå ner
Anne-58

Anne-58


Antal inlägg : 880
Join date : 09-05-12
Ort : Stockholm

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptytor apr 22, 2010 11:06 pm

bizmo skrev:
Han gick laget runt, men stannade lite extra hos dem som han kände igen. Och något godis fick han faktiskt inte av gästerna, men ett par ostbågar av mig... vet att det inte är kattmat, men han älskar verkligen det;) Det är bara det som han äter som är mindre bra... och popcorn förståss.

Ostbågar, självklart det är ju ost med Smile

Har haft katter som ätit ostbågar och chips men
inte pop corn Smile

Stackars Bizmo att det tog så att vara social, så
han behövde en hel dag för att återhämta sig.

ps.
Du kan väl berätta om Knytet, om det hänt nåt mer
sen sist! Ser fram mot nya kommentarer i det inlägget Smile.ds
Anne
Till överst på sidan Gå ner
http://www.kattens-hemsida.com
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptymån apr 26, 2010 9:23 pm

I lördags åt inte Bizmo någon mat... och natten mot söndagen kräktes han vätska. Han spann inte när man tog på honom, vilket han normalt sätt alltid gör. Jag blev orolig, förstås... På söndagen åt han ingen frukost, men skrek efter lunchen vid 12-tiden... det åt han och efteråt blev han sig lik igen. Vet inte vad det var med honom... någon som har någon tanke kring hans beteende?

Igår kväll hade vi lite vänner här och det blev sent... jag slängde mig i sängen och glömde ställa undan blommorna på bordet. I morse när jag vaknade låg det kala grenar på bordet... Han har ALDRIG någonsin ätit på en växt eller visat tendenser till det. Jag fick PANIK!!! Slog på brudslöja på nätet, stod på flera källor att det inte var giftigt. Sen drog jag upp sambon... ringde från jobbet och hörde att katten mådde bra. Min lilla misse... skrämde ju slag på mig!! Han har i alla fall mått bra hela dagen och är som vanligt. Hoppas på lite lugn nu...Wink
Till överst på sidan Gå ner
Anne-58

Anne-58


Antal inlägg : 880
Join date : 09-05-12
Ort : Stockholm

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptymån apr 26, 2010 11:30 pm

bizmo skrev:
I lördags åt inte Bizmo någon mat... och natten mot söndagen kräktes han vätska. Han spann inte när man tog på honom, vilket han normalt sätt alltid gör. Jag blev orolig, förstås... På söndagen åt han ingen frukost, men skrek efter lunchen vid 12-tiden... det åt han och efteråt blev han sig lik igen. Vet inte vad det var med honom... någon som har någon tanke kring hans beteende?

Igår kväll hade vi lite vänner här och det blev sent... jag slängde mig i sängen och glömde ställa undan blommorna på bordet. I morse när jag vaknade låg det kala grenar på bordet... Han har ALDRIG någonsin ätit på en växt eller visat tendenser till det. Jag fick PANIK!!! Slog på brudslöja på nätet, stod på flera källor att det inte var giftigt. Sen drog jag upp sambon... ringde från jobbet och hörde att katten mådde bra. Min lilla misse... skrämde ju slag på mig!! Han har i alla fall mått bra hela dagen och är som vanligt. Hoppas på lite lugn nu...Wink
Kan han inte fått i sig något som gjort det obehagligt för honom i magen och detta i sin tur påverkat att han matvägrat. När han sen kände av att problemet lossnat så åt han mat igen. Något kan ju ha retat i halsen också som gjorde att han inte åt mat.
Från det att han matvägrat till att han åt mat måste han ha gått i lådan, om problemet satt i magen kan det ha kommit under tiden där emellan.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.kattens-hemsida.com
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptylör maj 01, 2010 2:59 pm

Han skötte magen som han brukar, det var bara maten som han vägrade. Så det kan nog varit något som satt i vägen... det låter troligt, tänkte inte ens på det. Tack för tipset!

Det skulle i och för sig kunnat varit hår, eftersom han fäller väldigt mycket just nu... det är ju en hårig kisse;) Resten av veckan har han mått bra och inte visat några tendenser till avvikande beteende. Möjligtvis att han inte har ätit lika mycket som vanligt, men det kan höra ihop med att han även har fått kyckling... Det är ju det bästa som finns om man heter Bizmo;) Helst ska bitarna flyga genom lägenheten, så att han kan jaga dem... lägger man dem på ett fat, då kan det ta en stund innan han äter. När han jagar bitarna skriker han av förtjusning, borde nästan filma hans beteende så att ni får se... han är helt otrolig!!
Till överst på sidan Gå ner
Anne-58

Anne-58


Antal inlägg : 880
Join date : 09-05-12
Ort : Stockholm

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptylör maj 01, 2010 8:21 pm

bizmo skrev:
Han skötte magen som han brukar, det var bara maten som han vägrade. Så det kan nog varit något som satt i vägen... det låter troligt, tänkte inte ens på det. Tack för tipset!

Det skulle i och för sig kunnat varit hår, eftersom han fäller väldigt mycket just nu... det är ju en hårig kisse;) Resten av veckan har han mått bra och inte visat några tendenser till avvikande beteende. Möjligtvis att han inte har ätit lika mycket som vanligt, men det kan höra ihop med att han även har fått kyckling... Det är ju det bästa som finns om man heter Bizmo;) Helst ska bitarna flyga genom lägenheten, så att han kan jaga dem... lägger man dem på ett fat, då kan det ta en stund innan han äter. När han jagar bitarna skriker han av förtjusning, borde nästan filma hans beteende så att ni får se... han är helt otrolig!!

Vill se film!! Så sätt igång du bara!
Bli medlem inne på youtube så kan du lägga in filmen där och länka över dit Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.kattens-hemsida.com
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptylör maj 01, 2010 8:30 pm

Ska se om energin finns... lovar inget, är inte heller så kunnig på ämnet;)
Till överst på sidan Gå ner
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptylör maj 15, 2010 11:23 am

Bizmo äter inte som vanligt... normalt sätt brukar han äta upp det mesta han får, ibland lämna lite blötmat. Men numera lämnar han mycket mjukmat och torrfodret räcker hela dagen och natten, i stället för 3-4 timmar på eftermiddagen. Han är väldigt kräsen med maten... äter bara Mjau nötfärs, allt annat dissar han av. Funderar på om han tröttnar på att äta samma varje dag, men han äter ju inget annat... Kanske vi skulle kunna blanda ut torrfodret med lite Eukanuba, det gillar han men mår inte bra i pälsen av större mängder.

Just nu fäller Bizmo hysteriskt... Wink Kan det ha något samband? Han kräks nästan aldrig några hårbollar, så det borde finns en del hår i magen. Annars verkar han må prima och han är ju inte undernärd... Wink Det är bara att han äter mindre än tidigare... har ni några tips mottar jag dem gärna!
Till överst på sidan Gå ner
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptyons maj 19, 2010 8:47 pm

Idag åt han ingen frukost alls, lite torrfoder vid 14-tiden... så jag åkte iväg och köpte Eukanuba torrfoder och kattgräs, vilket han har ätit. Dock inte tömt skålen som han brukar... De i djuraffären trodde att det kan beror på hår som sitter galet, får se om det blir bättre i veckan. Han dricker i alla fall vatten ur skålen och har ett bra allmäntillstånd. Det är bara att han inte äter så mycket som vanligt, inte ens hälften av vad han brukar.... nu mättar i alla fall det nya torrfodret. Har ni några bra idéer till en orolig matte?
Till överst på sidan Gå ner
Anne-58

Anne-58


Antal inlägg : 880
Join date : 09-05-12
Ort : Stockholm

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptytor maj 20, 2010 2:10 am

Har han tillgång till gräs så att han får en möjlighet att spy upp hårbollar?

Min första katt avstod från mat ett par tre dagar, det hände inte så ofta
kanske en gång i halvåret el om det var om året..det kommer jag inte ihåg.

Sen har jag läst att katter kan ha typ fasta, vet inte om det är något som
ligger nedärvt från den tiden innan katten blev tämjd eller..
Få se om jag hittar den texten igen.

Värmen kan också bidra till att katterna inte äter normalt.

Anne
Till överst på sidan Gå ner
http://www.kattens-hemsida.com
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptytor maj 20, 2010 8:46 am

Tack för dina tankar, Anne! Han har inte rört frukosten idag heller... jag får ge honom lite mera torrfoder innan jag åker till jobbet. Tycker att det känns lite jobbigt att åka till jobbet, när han är så här. Men sambon kommer hem vid 13-tiden, så han är inte själv så länge.

Jag köpte gräs till honom igår, vilket han åt några strån ifrån igår... men ingen hårboll, det har vi inte sett till på lääänge... Han kräks väldigt sällan. Får hålla koll på honom...

Det skulle kunna vara värmen... han sover mest i hallen just nu och inte alls på min kudde, då sovrummet är varmt. Kanske ska ta fram fläktarna ikväll....
Till överst på sidan Gå ner
Anne-58

Anne-58


Antal inlägg : 880
Join date : 09-05-12
Ort : Stockholm

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptytor maj 20, 2010 12:37 pm

Kan du inte plocka gräs med dig hem?
En rejäl bunt och så håller du i den och så får han dra
strån från din hand..katterna verkar gilla att kunna
dra ur stråna, lite motstånd sas.
Det är inte alltid som spyerna kommer samma dag.

Självklart mår man dåligt då man ser att ens katt är lite loj,
att katten inte är sitt vanliga jag.
Du får kanske gå till veterinären om du känner dig orolig,
för ibland kan det vara bättre att gå dit en gång för mycket
än tvärtom.

Anne
Till överst på sidan Gå ner
http://www.kattens-hemsida.com
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptytor maj 20, 2010 7:13 pm

Vi har kattgräs, men han förstår inte riktigt hur man ska beta... så jag får nypa av strån och ge honom, då äter han några stycken. Idag har han "bara" ätit torrfoder, men det är bättre än inget.

Måste en katt äta blötmat? Han är ju så otroligt kräsen och äter normalt sätt bara Mjau nötfärs (tetra). Men är det mycket dåligt att bara äta torrfoder? Känns som att det inte finns någon anledning att hälla upp blötmaten, när han ändå inte äter. Kan de ha ändrat något i maten? Det kanske är därför som han inte äter blötmaten...
Till överst på sidan Gå ner
Anne-58

Anne-58


Antal inlägg : 880
Join date : 09-05-12
Ort : Stockholm

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptytor maj 20, 2010 8:26 pm

bizmo skrev:
Vi har kattgräs, men han förstår inte riktigt hur man ska beta... så jag får nypa av strån och ge honom, då äter han några stycken. Idag har han "bara" ätit torrfoder, men det är bättre än inget.

Måste en katt äta blötmat? Han är ju så otroligt kräsen och äter normalt sätt bara Mjau nötfärs (tetra). Men är det mycket dåligt att bara äta torrfoder? Känns som att det inte finns någon anledning att hälla upp blötmaten, när han ändå inte äter. Kan de ha ändrat något i maten? Det kanske är därför som han inte äter blötmaten...

Du kan alltid frysa in kattmaten.
Brukar du ge lite av er egen mat?
Ex ställa ner tallrik så Bizmo får smaka på det som blir kvar Smile Många ger enbart torrfoder och katterna klarar sig
på det. Det absolut viktigaste är att katterna får i sig
mycket vatten när de äter enbart torrfoder.
Mjukmaten bidrar ju till att katterna får i sig vätska.

Anne
Till överst på sidan Gå ner
http://www.kattens-hemsida.com
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptysön maj 23, 2010 12:25 am

Känner mig lite ledsen och orolig över vår lilla katt... han är INTE som vanligt. Till och med sambon börjar att bli orolig, så nu har har vi diskuterat och läst på nätet. Vi tror att det kan handla om en stressad och/eller deprimerad katt

Utdrag från artikel om stressad katt;
"Andra tecken på stress hos katt är minskad aptit, den tappar leklusten och/eller får mer inåtvänt beteende."
Det stämmer utan tvekan!! Hans aptit är förändrad, han leker inte alls som förut och han är mer inåtvänd i sitt beteende. Han ser nästan lite ledsen ut när man ser på honom... vi tror att han påverkas av allt som händer omkring oss just nu. Vi har även ändrat "rutiner", såsom borstning och lek. När jag kommer hem brukar jag alltid ta upp honom, men nu för tiden så måste jag ofta rusa till toan... så då får han myset efteråt, men det kanske inte är tillräckligt. Husse brukar slappa framför tv´n på förmiddagen och katten sova på hans mage, men nu för tiden sitter han vid datorn... det var många saker som vi kom på att vi båda har ändrat. Och det måste väl ändå påverka en katt, eller är vi fel ute?

Han har även börjat att slicka mer på pälsen, det brukar han göra när han är besvärad... Så nu har vi bestämt oss för att ge katten mer av vår tid och försöka att hitta tillbaka till invanda mönster. Hoppas att Bizmo mår bättre av det!!! Mår så otroligt dåligt av att se att han inte är sig lik... min lilla katt, han har aldrig ändat beteende så här förut. Han gör mig orolig... blir det inte bättre, då får vi åka till veterinären.

Har ni några bra tips och idéer till oss, så att vi får tillbaka vår katt? Hur bör man gå tillväga? Tror ni att vi kan vara på rätt spår?
Till överst på sidan Gå ner
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptyons maj 26, 2010 11:06 pm

Vi är nu tillbaka i gamla rutiner och Bizmo mår bättre... så otroligt skönt!! Han slickade mycket i söndags natt, men allting blev bättre efter ett bad. Tror att han mådde dåligt av att lukta illa, han är van vid att ha pälsen i bra skick. Nu äter han även mjukmat och jag skulle vilja påstå att han är som vanligt... speciellt efter badet. Då sprang han omkring och var lycklig. Nu sover han även vid min sida igen, det är skönt. Blev riktigt orolig för honom i lördags, är så glad att han mår bra igen.
Till överst på sidan Gå ner
Anne-58

Anne-58


Antal inlägg : 880
Join date : 09-05-12
Ort : Stockholm

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptytor maj 27, 2010 11:25 pm

Blir så glad för din skull, så du slipper oroa dig för din katt.

Anne
Till överst på sidan Gå ner
http://www.kattens-hemsida.com
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptyfre jun 25, 2010 9:35 am

Härromdagen vaknade jag av ett konstigt ljud från katten, jag for upp direkt... och då lägger han världens hårboll. Jag har aldrig sett något liknande, den kunde likaväl ha fastnat på vägen upp. Det var som en mus i storlek (3 cm bred och 10-12 cm lång) Har ni några tips på hur han ska få upp håret innan det blir så mycket. Har torrfoder som skall motverka hårbollar och kattgräs, finns det något mer man kan göra?
Till överst på sidan Gå ner
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptylör jul 03, 2010 1:07 pm

Vi funderar lite på om Bizmo har fått foderallergi, så nu har vi tagit bort blötmaten (mjau, tetra). Det är som om det kliar på honom... han slickar sig hysteriskt. Så nu har han varit utan blötmaten ett par dagar och än så länge inte haft några kliattacker. Kanske att det var det som var felet...

Det andra alternativet är att byta tillbaka till det gamla torrfodret, ger Eukanuba nu och tidigare har vi gett Advance. Vi får testa oss fram, allt för att han ska må bättre. Det syns inga eksem i huden, men något verkar störa honom. Vi börjar med mjukmaten, så får vi se...
Till överst på sidan Gå ner
Anne-58

Anne-58


Antal inlägg : 880
Join date : 09-05-12
Ort : Stockholm

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptysön jul 04, 2010 12:08 am

Hoppas att det var mjukmaten, bara att avvakta och se.
Det har hänt att en av mina tidigare katter reagerade så över
vattnet under något dygn. Den kattens syster och dotter reagerade
så på fisk. Jag undvek därmed att ge hennes syster fisk ofta,
bara nån gång. Dottern utvecklad full allergi mot fisk, det var genom
den kattägaren som jag uppmärksammade reaktionerna hos de katter
jag hade.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.kattens-hemsida.com
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptysön jul 04, 2010 12:13 pm

Då kanske man ska undvika fisk också, det äter han bara någon gång ibland... vad tror ni om skinka och kyckling? Det måste man väl kunna ge, eller? Tycker att Bizmo har mindre kliattacker nu och det är skönt att se... inget kul när man inte riktigt vet vad som får han att må mindre bra.

Han fäller fortfarande ruskigt mycket hår, har inget minne av att han brukar fälla mitt på sommaren. Igår fick vi bort halva katten med furminatorn;) Och så knaprar han kattgräs på balkongen, men kräks nästan aldrig. Torrfodret äter han bra nu, precis så mycket som han bör. Det verkar som om Eukanuba fodret mättar bättre, han äter i mindre omgångar flera gånger om dagen. Förut kunde han knapra i sig dagsbehovet på nån timme, så det känns bättre att han fördelar det mer.
Till överst på sidan Gå ner
Anne-58

Anne-58


Antal inlägg : 880
Join date : 09-05-12
Ort : Stockholm

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptymån jul 05, 2010 1:12 am

Tror det viktigaste att ex ge fisk är att man ger det som godis
nån gång ibland, inte för ofta. Sen att variera, ge av ens egen
överblivna mat som inte är starkt kryddad Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.kattens-hemsida.com
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptymån jul 05, 2010 10:18 pm

Äter dina katter överbliven mat? Här har jag världens mest kräsna katt... äter bara kyckling, skinka och ibland torsk. Och så är han otroligt kräsen med den vanliga kattmaten... det är inte lätt att variera kosten dåWink
Till överst på sidan Gå ner
Anne-58

Anne-58


Antal inlägg : 880
Join date : 09-05-12
Ort : Stockholm

Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Emptytis jul 06, 2010 4:30 am

bizmo skrev:
Äter dina katter överbliven mat? Här har jag världens mest kräsna katt... äter bara kyckling, skinka och ibland torsk. Och så är han otroligt kräsen med den vanliga kattmaten... det är inte lätt att variera kosten dåWink

Har gjort så med tidigare katter, de jag har nu verkar inte ha samma intresse som mina "första katter".
Om jag har vispat grädde och ställer ner skålen efter att ha använt det mesta av grädden el lägger visparna vid matskålarna så nosar dessa katter enbart på det, tidigare katter slickade rent..Tidigare katter tog för sig av Mariekex själva utan lov, något sådant skulle inte dessa katter göra.
Tala om hur olika katter kan vara..Men ost fungerar utmärkt Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.kattens-hemsida.com
Sponsored content





Bizmo - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Bizmo   Bizmo - Sida 2 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Bizmo
Till överst på sidan 
Sida 2 av 4Gå till sida : Föregående  1, 2, 3, 4  Nästa

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
kattens blandade forum :: Kattsnack :: Medlemmarnas katter-
Hoppa till: