kattens blandade forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


Forum om katter och givetsvis även om andra djur
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in
Senaste ämnen
» Helge och vår Aoutomover ;)
Plötsligt lekfnatt ;) Emptylör nov 07, 2015 3:19 pm av bizmo

» NU har jag beställt Kycklingar
Plötsligt lekfnatt ;) Emptylör nov 07, 2015 3:17 pm av bizmo

» Bizmo
Plötsligt lekfnatt ;) Emptylör nov 07, 2015 3:35 am av Maria.W

» Kattlådan
Plötsligt lekfnatt ;) Emptymån nov 05, 2012 8:40 am av bizmo

» Amanda Todd
Plötsligt lekfnatt ;) Emptylör nov 03, 2012 12:13 am av texas

» lärarlöner
Plötsligt lekfnatt ;) Emptysön sep 02, 2012 10:27 am av bizmo

» Tovig katt
Plötsligt lekfnatt ;) Emptylör jul 07, 2012 2:26 am av Admin

» Vatten
Plötsligt lekfnatt ;) Emptytor maj 24, 2012 11:15 pm av texas

» Udda tidningsrubriker
Plötsligt lekfnatt ;) Emptytor maj 24, 2012 9:46 pm av bizmo

Forum
Facebook
Dela

 

 Plötsligt lekfnatt ;)

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Maria.W

Maria.W


Antal inlägg : 385
Join date : 09-08-20
Ort : Nässjö

Plötsligt lekfnatt ;) Empty
InläggRubrik: Plötsligt lekfnatt ;)   Plötsligt lekfnatt ;) Emptyfre sep 04, 2009 1:08 pm

Helge är ju 8 år nu och vill för det mesta inte leka ,när jag försöker få i gång han så ligger han bara och tittar på mig när jag rusar runt med hans mus ! Laughing Men nu i dagarna har han helt plötsligt fått lekfnatt Shocked han visar det tydligt genom att hoppa till och spänna upp svansen och skutta runt ,har en lädderlapp på en matta som han har attackerat med liv och lust på kvällarna Laughing han jagar flugor osv.Undrar om han är trött på att jaga möss ute eller så har han gjort slut på alla scratch Nu sen vi flyttade ut på landet har han ju varit ute väldigt mycket,men nu helst plötsligt är han inne mycket och ligger och sover.Han har väl slitit ut sig i sommar stackaren Razz Konstigt att leklusten bara kan komma tillbaks så där ?Nu får man köpa nya lekmöss då Laughing
Maria .W Rolling Eyes
Till överst på sidan Gå ner
Anne-58

Anne-58


Antal inlägg : 880
Join date : 09-05-12
Ort : Stockholm

Plötsligt lekfnatt ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Plötsligt lekfnatt ;)   Plötsligt lekfnatt ;) Emptylör sep 05, 2009 10:25 pm

Det har blivit kyligare ute och Helge måste ju göra sig av med sin energi någonstans när han inte tog sig ut och då fick det bli inne, han visste nog att du skulle få lite underhållning samtidigt Smile

Anne
Till överst på sidan Gå ner
http://www.kattens-hemsida.com
Maria.W

Maria.W


Antal inlägg : 385
Join date : 09-08-20
Ort : Nässjö

Plötsligt lekfnatt ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Plötsligt lekfnatt ;)   Plötsligt lekfnatt ;) Emptysön sep 06, 2009 1:32 am

Ja du Anne ,du har nog rätt i det Razz fast så är han väldigt folkschygg och sticker till skogs när någon kommer förutom LA> Familja är här barnbarna är okej och sonen,men alla andra är livsfarliga .Nu ligger lill Embarassed skrutten i min säng och bara spiner
Till överst på sidan Gå ner
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Plötsligt lekfnatt ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Plötsligt lekfnatt ;)   Plötsligt lekfnatt ;) Emptysön sep 06, 2009 3:18 pm

Visst är det härligt när de får lekfnatt... svansen står rakt upp och öronen bakåt. Det är nog höstrusket som har lockat in Helge!
Till överst på sidan Gå ner
Maria.W

Maria.W


Antal inlägg : 385
Join date : 09-08-20
Ort : Nässjö

Plötsligt lekfnatt ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Plötsligt lekfnatt ;)   Plötsligt lekfnatt ;) Emptymån sep 07, 2009 1:14 pm

Ja det är nog hösten och regnrusket som gör att han tycker det är skönt att va inne Laughing Nu har våra två barnbarn varit här hela helgen och gjort leksaker till Helge,vanligt snöre och tussar av smörpapper med kattmynta godis så nu har han fått leka av sig lite.Fast i dag på morgonen ville han bara gosa med dom Smile Han är inte lika lekfull nu för tiden men han är 8 år så leklusten dyker inte upp lika ofta nu.

Maria.W
Till överst på sidan Gå ner
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Plötsligt lekfnatt ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Plötsligt lekfnatt ;)   Plötsligt lekfnatt ;) Emptymån sep 07, 2009 4:21 pm

Vad härligt med barnbarn som leker med katten! Måste vara ett drömläge för en katt... barn som leker, sen åker de hem och allting blir som vanligt igen - lugnt & stilla. Å man får ta det lugnt när man är 8 år, det är man värd dåWink
Till överst på sidan Gå ner
Maria.W

Maria.W


Antal inlägg : 385
Join date : 09-08-20
Ort : Nässjö

Plötsligt lekfnatt ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Plötsligt lekfnatt ;)   Plötsligt lekfnatt ;) Emptymån sep 07, 2009 11:54 pm

Tror både mormor och Helge är ganska matta efter barnbarns besöket,Helge ligger utslagen i gästsängen Laughing Ganska lustigt att Helge är en sådan enmanskatt han älskar bara matte,husse tittar han knappt åt och han gillar inte när husse lyfter upp honom heller ,någon gång kan han sova vid husses fötter Surprised men det verkar mer vara ett misstag.Ja nu får vi ladda batterierna kisse och jag så får vi se när leklusten kommer nästa gång Cool
Till överst på sidan Gå ner
bizmo

bizmo


Antal inlägg : 995
Join date : 09-07-02

Plötsligt lekfnatt ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Plötsligt lekfnatt ;)   Plötsligt lekfnatt ;) Emptytor sep 10, 2009 9:34 pm

Det verkar vara ganska vanligt att katten tyr sig mer till en... här är det också "min" katt, husse duger när jag inte är hemma. Undrar hur det kommer sig? Den som ger mat, omvårdnad, lek...?
Till överst på sidan Gå ner
Maria.W

Maria.W


Antal inlägg : 385
Join date : 09-08-20
Ort : Nässjö

Plötsligt lekfnatt ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Plötsligt lekfnatt ;)   Plötsligt lekfnatt ;) Emptyfre sep 11, 2009 12:31 am

Vet inte om det är en skröna ?men det sägs att Norsk skogkatt är en enmanskatt,Helge är ju helften Skogkatt,ja jag vet inte Plötsligt lekfnatt ;) Icon_smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Plötsligt lekfnatt ;) Empty
InläggRubrik: Sv: Plötsligt lekfnatt ;)   Plötsligt lekfnatt ;) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Plötsligt lekfnatt ;)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
kattens blandade forum :: Kattsnack :: Allmänna funderingar om katter-
Hoppa till: